یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اعلام کرد:

آغاز عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «استاد رضا روزبه»

آغاز عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «روزبه»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار محترم زنجان، اعتبار لازم جهت بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه استاد رضا روزبه شهر زنجان تأمین شده و هم اکنون کار بازسازی این کتابخانه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، محمد رضاخانی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «روزبه» در شهر زنجان خبر داد.

رضاخانی با بیان اینکه کتابخانه روزبه در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است، گفت: این کتابخانه به دلیل مشکلات عمرانی از قبیل ترک‌ها و نشست ساختمان نیاز به مقاوم‌سازی و بهسازی داشته و در سالهای اخیر صرفاً بخش امانت کتاب آن فعال بوده است.

وی با بیان اینکه تأمین نشدن اعتبار مالی از دلایل عدم بازسازی این کتابخانه تاکنون بوده است، افزود: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار محترم زنجان، اعتبار لازم جهت بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه تأمین شده و پروژه به پیمانکار تحویل داده شده است.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات نوین در کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ایجاد خدمات نوین و تمرکز بر نیازهای فرهنگی و مطالعاتی منطقه، کتابخانه استاد رضا روزبه نیز بعد از بازطراحی بر ارائه خدمات ویژه مادران و کودکان متمرکز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طی سال آتی عملیات بازسازی به پایان برسد و کتابخانه در فضایی جدید آماده بهره‌برداری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =